Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

niedziela, 16 lutego 2014

Pusta ja :D

Jeśli ktoś przeczytał tę informację o zawieszeniu, to jest ona nieaktualna xD Co prawda miałam zawiesić, bo miałam karę, ale jednak mi ją odwołano xd Mam więc nadzieję, że to zignorujecie xd
I dziękuję ci, Akemi, za to, że to wstawiłaś xd No, ale jednak mogłabyś wejść na gg i przeczytać ode mnie wiadomość xd
A one shoot, którego Wam obiecała, pojawi się dzisiaj wieczorem, albo jutro :D

Papa ;*

1 komentarz:

  1. Jakże to dobrze, ze jednak z nami bedziesz... ;) najpierw chciałam Cię udusić za to, ale teraz już wiem, że "żartowałaś", więc się nie gniewam ;)

    A tak w ogóle to ogarnęłam wczoraj, ze nie obserwujesz mojego bloga już ;c czyżbyś nie chciała mnie już czytać? ;** bo wiesz, jak nie to nie, ale u mnie startuje nowe, krótkie opowiadanie i CIę w tym miejscu o tym dodatkowo informuję ;**

    To ja czekam na shota i pozdrawiam!
    Inata Shinjitsu

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy