Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

środa, 16 lipca 2014

Wena jest! ^^

No witajcie, witajcie~!
No wena jest i tekst już napisany jest, ale 23 lipca nie ma! xD A do czego mi 23 lipiec? Otóż urodziny naszego Sasuke, no! I właśnie wtedy wstawię fika z okazji tego dnia :D
Męczyłam się trochę z tym tekstem, bo chciałam, żeby wyszedł dobrze :) (Tak, starałam się xD)
Poza tym dostałam się tam, gdzie chciałam, więc mogę umrzeć szczęśliwa xD
No nic... Do 23 lipca! ;**

2 komentarze:

  1. 23 lipca mnie nie będzie ;_; A tak długo czekałam buu :'(
    I co? Dopiero za 2 tygodnie sobie przeczytam taki zajebisty rozdział? :c }moje żale xD Nie zwracaj uwagi :c popłacze sobie gdzieś w kącie...
    No xD fajnie, że wena wróciła xD Ale mi odeszła ;-; 23lipca...hmm urodziny saska... PARTY HARD XD będę świętowała w hotelu ;,_;
    Już nie mogę się doczekać, aż przeczytam kolejny rozdział :D
    No i gratulacje dostania się do wybranej szkoły! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością do 23 lipca hyhy :33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy