Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

sobota, 16 listopada 2013

Remont

Postanowiłam, że zawieszę bloga na rzecz zrobienia z nim porządku ^^"
Dostałam porządnego kopa i trochę się obudziłam XD
Muszę popoprawiać wszystkie rozdziały x.x
Dowiedziałam się też, że moje pomysły są denne, więc trochę to może potrwać x.x
Nie wiem czy to wszystko ma sens, ale mam nadzieję, że to przyniesie jakieś rezultaty XD
Cóż... Postaram się zrobić to jak najszybciej i już w piątek powinno wszystko wrócić do normy :)
Mam nadzieję, że chociaż dzięki temu zawieszeniu wam lepiej będzie się to wszystko czytało ;)
Przepraszam was za to wszystko ^^
Mam nadzieję, że i wy nie cierpieliście, czytając moje wypociny ;***
Dziękuje, że jesteście <3

11 komentarzy:

  1. Czyli mam rozumieć, że przez jakiegoś "wspaniałomyślnego krytyka" będę musiała poczekać dłużej na kontynuację "Zwalczające światłem mrok"?
    Szczerze to nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Z jednej strony rozumiem, że każdy ma swoje gusta i wolność wypowiedzi, ale czemu inni muszą na tym cierpieć?
    Poza tym nie uważam, że to co piszesz jest denne. Więc co? Czyni to mnie płytką :D?
    Jak mi się nie podoba, to nie czytam - proste, nie?
    Jakby na to nie spojrzeć to takie dobre rady urażają nie tylko autorów, ale i czytelników którym ta twórczość się podoba. Ale ok, ja tam się na ten temat nie będę wypowiadała bo sama zostałam raz mocno poturbowana przez czytelniczkę :D Fakt, faktem, że mi się należało - ale to już inna historia.
    W każdym bądź razie czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział twojego opowiadania, bo nie mogę się doczekać wyjaśnienia w pełni sytuacji pomiędzy Sasuke i Naru po tym cyrku z Ino :/
    A tak poza tematem to Sasu naprawdę zrobił to z blondyną? Bo jakby na to nie patrzeć to nie wiem czy Sakura by dopuściła, aby sprawa zaszła "tak daleko"... ehhhhhh...
    Pozdrawiam cieplutko, Lena

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie! Jestem przeciwna! Nie ma tak! Od poniedziałku wchodzę kilka razy dziennie ( czy to w szkole, czy czekam na autobus, czy na zajęciach pozalekcyjnych) i sprawdzam czy jest coś nowego....no ale cóż...nie można ciebie winić...powiem tak. Remoncik - spoko, tylko że ja bym też ciebie prosiła o kilka rad, bo prowadzę też bloga i chciałabym coś wiedzieć...zgadamy się na gg ^^
    Mam tylko nadzieję, że nam to później jakoś zrekompensujesz...

    Jeżeli to są twoje wypociny, to zacznę je zbierać i sprzedawać w butelkach....ty masz dar, talent kurdełe! Powiem ci tylko tyle, że nie waż się tego zawieszać kiedykolwiek..... na dłużej niż kilkanaście dni jak moja szanowna Donia;P, której SasuNaru w jedną chwilę odeszło od weny, i już nic nie pisze (świeć panie nad jej weną [*] )


    Mam nadzieję że będziesz zadowolona ze swojej pracy,a tym czasem życzę ci, żebyś miała jak najwięcej weny i pisala rozdziały na tak zwany plus ^^


    Wierna wspaniałym ludziom
    //Hetani <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Remont! Jaa maluję! <3
    No dobra, to teraz tak na poważnie... trzymam kciuki! I czekam na wyniki!
    I podobnie jak Lena, nie twierdzę, że pomysły są denne. Jednym się podoba, innym nie. Mi akurat się podoba to co piszesz.
    Pamiętaj, że błędy można zawsze poprawić! :) I btw, idę ogarniać moją klawiaturę. XDD

    Pozdrawiam, TAT.

    OdpowiedzUsuń
  4. To co piszesz nigdy nie było i będzie denne!!!! Kochm to co piszesz i jak piszesz wiec nie chciałabym zeby sie cos zmienialo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Emiko co ty pieprzysz ? ,,twoje wypociny'' tez mi cos, jestes swietna ! Nie wiem jak tak mozesz mowic, ale mam nadzieje, ze dziki temu zawieszeniu zdasz sb sprawe jak bardzo kochana jestes i jak kazdy tu cie kocha a ja najbardziej <3

    Koooochajaca
    Mini

    OdpowiedzUsuń
  6. Cierpię... Cierpię, bo teraz trzeba będzie tak długo czekać... Zlityuj się, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchaj ja nie mam pojęcia kto tak powiedział, że twoje pomysły są denne ale uwierz mi to co piszesz jest całkiem niezłe i z tego co widzę nie tylko ja tak uważam. Osoba która tak twierdzi najwidoczniej musi ci bardzo zazdrościć bo innego powodu nie widzę. W sumie to takich opowiadań z humorem i tak przyjemnych do czytania jest mało. Myślę, że są one bardzo ciekawe a żeby mnie zaciekawić to trzeba serio coś fajnego napisać. :) i nie masz co zmieniać nic bo tak ktoś powiedział. Masz swój styl i swoje pomysły a jak ktoś to krytykuje to niech sam napisze lepiej jak to w ogóle potrafi.
    Szczerze powiedziawszy to wchodzę tu za każdym razem gdy mam czas i naprawdę zawsze nie mogę się doczekać następnego rozdziału :P Więc nie masz się czym przejmować i jeśli pisanie sprawia ci przyjemność to pisz dla siebie a nie dla innych albo pisz dla nas :D ludzi którym się to podoba:)
    Zazwyczaj nie komentuję bo nie mam zbyt dużo czasu aby coś sensownego napisać :P ale zawsze chętnie czytam nowe rozdziały :)

    Życzę wielu nowych pomysłów Eva :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także, jak i inni, uważam, że Twoje pomysły NIE są denne. Są naprawdę ciekawe i piszesz bardzo przyjemne opowiadania. Nie wiem kto naopowiadał ci takich głupot, możliwe, ze to osoba, na której zdaniu bardzo Ci zależy, bo robisz aż tak radykalne zmiany, ale moim zdaniem blog pod każdym względem i treści i wyglądu jest wyśmienity.
    Ja także sprawdzam co chwila Twojego bloga, czy wstawiasz coś nowego, a to duży plus, ponieważ mam tylko parę wybranych blogów, ponieważ dużą wagę przykładam do stylu autora. A Twój jest naprawdę dobry. Oczywiście co zrobisz to Twoja sprawa, jednak pamiętaj o tym by nie tracić samego siebie i może dobrym pomysłem byłoby wzięcie bety.
    Mam nadzieję, że wybierzesz dobre rozwiązanie tego, a jeśli zabierzesz się za zmiany to nie będą one aż tak kuły w oczy.
    Pozdrawiam i życzę weny, Matsu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie fajnie się czyta bynajmniej mi się fajnie czytało a tak od początku ostatnio czytam sobie xD
    Pozdrowionka i weny~ :3
    Jun~

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zniecierpliwością czekam na kolejne odcinki opowiadania. Teraz to będę cierpieć męki czekając na kontynuację... Zlituj się nad wiernymi czytelnikami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy