Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

piątek, 27 grudnia 2013

Przepraszam ^^"

Zabijecie mnie jak powiem, iż nie mam rozdziału? ;-;
Ech... No cóż... Święta były, a czasu nie było :c Ale wena jest!
Tak, więc proszę o cierpliwość i postaram się teraz jak najszybciej dodać ^^
Nie, mini, nie chcę dostać wpierdol ;*
Znaczy, no... Szybko idzie mi pisanie, więc postaram się nadrobić :3
Chciałabym was też poinformować, że to będzie ostatni rozdział "Zwalczając światłem mrok" i po epilogu mam zmiar dodać nowe opowiadanie, z którym czekałam z niesamowitą niecierpliwością XD
Poza tym chciałam się was zapytać, czy nie macie nic przeciwko jak zawieszę "Spadającą Gwiazdę" ^^" Trochę, bardzo nikt za tym nie tęskni XD
I jeszcze jedno! Chciałabym opieprzyć pewną osobę.(nie wiem kto to XD) Ale! Kimkolwiek jesteś, proszę przestań mi nabijać tyle wejść, bo jak widzę ich liczbę to mnie szlag trafia, ponieważ mam wtedy wrażenie, że dużo osób olewa komentowanie notek, aż za dużo XD przyznać się kto to XD Bić nie będę :p
Dobra, to by było na tyle XD W sylwestra dodam one shoota na pewno, więc jak na razie do wtorku :)
Choć podejrzewam,że rozdział pojawi się jutro, bądź w niedzielę :D
Okey, już wystarczająco się naraziłam XD
Papa <3

14 komentarzy:

  1. Huh, to ja tak nabijam wyświetlenia, przyznaję się. ;-; Po prostu włażę i nie komentuję, świnia ze mnie. ;-; Przepraszam, nie bij. ;______; Życzę weny ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;)

    No cóż, ja Cię na pewno nie zabiję, aczkolwiek proszę, byś szybko coś wyklikala, bo... no, jestem niecierpliwa ;)

    No i dziękuję, za wsparcie ;) wiesz, o co chodzi ;*

    I Nowe opowiadanie w końcu, jupi! A jak musisz, to zawieszaj tamto opowiadanie, bylebys pisała cokolwiek dla nas ;)

    Twoja Inata <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeju! <3 Jak wena jest, to jest dobrze. A rób, co chcesz. XD Znaczy noo, jak póki co zawiesisz "Spadającą" to nie będę krzyczeć. I tak najważniejsze sprawy zostały wyjaśnione i pozostaje tylko czekać na cukierkowy ciąg dalszy. XD Albo czekoladowy. Tak, czekoladowy zdecydowanie jest lepszy. <3
    Jeny, i znowu to takie nieogarnięte wszystko. XD No to życzę jedynie więcej czasu, jak i cierpliwości! <3

    Pozdrawiam, TAT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję się, ja nabijam wyświetlenia. A tak swoją drogą, to witam cię. Pierwszy raz komentuję, bo wcześniej ani czasu, ani szczęścia nie było, a czytam już może z miesiąc lub dwa (proszę, nie bij). Smutno mi z powodu Spadającej Gwiazdy, bo szczerze to moje ulubione z twojego 'repertuaru'. Na 'Zwalczając światłem mrok' będę czekać z niecierpliwością. Kurde, musiałaś zdradzać o nowym opowiadaniu? Teraz spać nie będę, bo będę kombinować o czym będzie :D Życzę udanego Nowego Roku oraz mnóstwa weny.
    Soraka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznaję bez bicia, że nie zawsze komentuję... Ale czekam z niecierpliwością na kolejne części. Żałuję, że chcesz zawiesić opowiadanie "Spadająca gwiazda"... Nie rób tego, ładnie proszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybacz, ze nie komentuje, ale... Sama nie wiem dlaczego... *myśli* A, wiem! Jestem trzeci dzień na tym blogu, a przeczytałam juz całą "Spadającą Gwiazdę" i "Zwalczjac Światłem Mrok * + (chyba) wszystkie one-shoot'y. ;3 Nie miałam czasu komentować, bo z prędkością światła czytałam następny rozdział.
    Jedyne, co moge wyksztusić, to to, że piszesz boooooooooskoo *_*

    Co do "Gwiazdy" to ładnie proszę, żebyś nie zawieszała, bo przed 3 minutami skończyłam czytać 17 rozdział. I chcę, nie, POŻĄDAM więcej;3

    . Pozdrawiam, Kundzia ;3

    P.S: "Cooo?? ;_; Ostatni rozdział "Zwalczając Światlem Mrok" będzie ostatnim? ;_; Ok, niech Ci będzie, ale musi być ładnie, (jak zawsze) gorąco ^^ i romantycznie, bo foch!" ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze obiecuję, że od teraz będę komentować ;3

      Usuń
  7. I jak ja mam ci to wybaczyc ? Hmmmm.... chyba jedynym wyjsciem jest odpuszczenie ci tego wpierdolu bo jeszcze ci cos w oczy trafie czy cos i nie bd pisac slepa XDDDDD

    Mam nadzieje ze nowe rozdzialy czy jak wolisz jeden rozdzial do jednego opowiadania, bo ,,Spadajaca..." zawiesilas.
    Musze ci sie przyznac ze na poczatku najbardziej kochalam to opowiadanie a potem moja milosc przeniosla sie na ,,zwalczajac....". Oczywiscie losy bohaterow gwiazdy rowniez byly przeze mnie uwaznie sledzone ale niestety (a moze i stety) Kiba kopiocy ab grob w ogrodzie mnie rozpierzyl emocjonalnie i nie moglam bez tego opo wytrzymac po prostu. Dlatego mimo, iz wiem, ze rozdzialy pojawiaja sie w piatek to wchodze na bloga praktycznie codziennie z nadzieja ze znajde cos nowego ^w^. Czasami tez czytam niektore opowiadania od poczatku i tak mi leci czas XDDDD

    No i na koniec musze wspomniec oczywiscie ze zaintrygowalas mnie tym nowym opowiadaniem juz sie nie moge go doczekac *o*

    Kocham cie bardzo mocnk nom ♡♡♡♡♡♡♡♡
    Mini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i w tym 2 akapicie w 1 zdaniu chodzilo nie dokonczylam bo zapomnialam XDDDD chodzilo mi o to ze mam nadzieje ze niedlugo pojawi sie ten rozdzial ostatni

      Mini

      Usuń
  8. Gomen :D przyznaję się - też nie zostawiam komentarzy (nigdy nie wiem co pisać, tak jakoś :__:).
    T_T czemu już koniec "zwalczając światłem mrok :c (smuteczek). Ale co jak co, piszesz wyśmienicie. Czekanie na następną notkę to po prostu katorga dla mnie, a do tego zawsze mam nie dosyt Twoich opowiadań xD
    Dołączam się również do prośby Kundzi o nie zawieszanie "Gwiazdy" ^^

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, nie, nie!!!!! Nie zawieszaj spadajacej gwiazdy !!! To moje ulubione :<

    baelboll

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam nie mam nic przeciwko zawieszeniu gwiazdy... Nie przepadam za Mpregami. Wybacz.
    Ale niecierpliwie czekam na wszystkie inne opowiadania pisane przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cooo błagam nie zawieszaj spadającej gwiazdy... te opowiadanie jest boskie :(

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy