Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

piątek, 21 marca 2014

Smutna wiadomość

Nie mam rozdziału XD
A tak w ogóle, to hej! :D
No cóż... Nie mam ani rozdziału, ani niczego innego XD Cały tydzień miałam zawalony karkówkami i sprawdzianami, a do tego doszedł jeszcze egzamin z bierzmowania :< Totalny zapierdol XD Postaram się to szybko nadrobić, ale myślę, że rozdział wstawię dopiero za tydzień, bo przeprowadzam się, a z tym też dużo roboty 3:
Tak więc, do napisania! <3

5 komentarzy:

  1. powodzenia i bezpiecznej przeprowadzki Cx

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhhhhhh...no dobrze wybaczami ci, ale tylko dlatego, ze wiem jakie to jest straszne.. nie masz czasu na jedzenie, a co dopiero na spanie xD
    Powodzenia z przeprowadzka.... i zeby cie nigdy wena nie opuscila xD
    Kiedys mi pisalas, ze inne blogerki (?) ktore pisza ff SasuNaru maja ciemawsze notki....jam teraz wchodze na bloga Siruwii, to ostatni wpis widze z 6 stycznia (?).... Kocham Cie, zaoewne tak samo jak kazdy kto czyta twojego bloga. Nie opuszczaj nas..

    Btw. Po glowie mi ostatnio chodzi "Agnieszka" xD i to przez Ciebie! I tak Cie kocham ;*


    //Hetani ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę smutna wiadomość, ale rozumiem to i będę czekała...
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Posta widzialam już w pt, a komentuje dopiero dzisiaj, bo wczesniej mi się nie chcialo XD

    Chce zebys wiedziala, ze jest mi troche smutno, ale nie rozpaczam, bo mam nadzieje, ze rozdzial na ktory czekamy jest tego warty :)
    A no i zeby było wiadomo - jeśli w nastepnym tygodniu rozdzial się nie pojawi to wpierdol :D

    Kocham i pozdrawiam, weny! <3
    Mini

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy