Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

sobota, 31 maja 2014

Bardzo dobra wiadomość :D

Tak, mam rozdział. Tak, Spadającej Gwiazdy. Nie, nie opublikuję go teraz XD A zanim zaczniecie mnie wyzywać, chciałabym napisać, że rozdział musi jeszcze przejść przez betę :P Nie dam Wam byle czego przecież!
Już tylko dwa tygodnie nadrabiania ocen i będę miała spokój, więc porządnie wezmę się za pisanie, bo w pełni zdaję sobie sprawę z tego, że Was zaniedbuję :< Ale cierpliwości, naprawdę :P
Musiałam do Was napisał, bo widzę, że bardzo Wam brakuje tego opowiadania xD Jak można pomijać Gaijina?! xDD Ale okej, będziecie mieli to, co chcecie xD Mi to rybka co piszę, bo wenę mam na wszystko xD
No, a teraz żegnam się z Państwem xD (albo z Paniami, zależy, czy jakiś facet to czyta xDD)
No papa i czekajcie! :P

5 komentarzy:

  1. Wchodze patrze - nowy post.I jaki mam zaciesz na ryju XD Tak przed dniem dziecka :3
    Nie mogę się doczekać rozdziału ^^
    ~Etsuko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawieszam, a Ty wracasz, nieźle.
    Pozdrawiam! xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Yeah ! Nowy rozdział :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a na ile planujesz to opowiadanie? wiem że nie zawsze wychodzi tak jakby się chciało, ale pytam tak z ciekawości :3
    czekam i pozdrawiam Kook :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak ;D facet też to czyta, w sumie to od 3 dni przeczytałem wszystkie twoje opowiadania i nie mogę się doczekać następnej części Gaijina ;p Piszesz niesamowicie dobrze i od Road to Love do Gaijina widać masakryczną różnicę ;) pozdrawiam Seko

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy