Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

piątek, 23 maja 2014

><

Tak sobie pomyślałam, że się odezwę, bo taka cisza z mojej strony i nie chcę, żebyście myślały, że uciekłam XD
Jestem teraz w trakcie pisania one shota, a idzie mi to dość mozolnie, ponieważ nie mam za bardzo czasu XD Myślałam, że zapieprz jest jak do egzaminu idziesz, ale jednak nie XD Koniec roku jest gorszy XD
Mam nadzieję, że w następnym tygodniu skończę :D (Spodziewajcie się mnie XD)
Do napisania! ;*

4 komentarze:

  1. O, o, o. Kto tu do nas napisał, hehe ;D
    Fajnie, że pamiętasz i że jesteś. Będę czekać za czymś nowym. I sama o dziwo biorę się do roboty ;p
    Miłego dnia, Em. ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny shot!!!! Jeeeej kocham Cię, kocham, kocham, kocham!!! Mam nadzieję, że nie popeawiasz nic... kestem tego wręcz pewna!! Khehehe bo Emiś jest zajebista!! Ja mam teraz wolne i obyś też miała niedługo duuużo czasu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dodasz kolejny rozdział Gaijina? :c
    Dopiero zaczęłam czytać i się uzależniłam .-.
    Nie czytam tego od minuty i jest mi smutno ._. (DFQ? XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy kolejny rozdzial i co ze "Spadajaca Gwiazda"???? (T^T)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy