Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

piątek, 6 czerwca 2014

Drabble III

Część!


No i jak to się mówi? Ach tak... Obiecanki cacanki, a głupiemu sanki XD Wiem, że miała być Spadającą Gwiazda, ale, cholera jasna, znów zabrali mi kompa, więc mam poprawione tylko w połowie. Nie chcę, żebyście pomyśleli, że Was olewam, więc napisałam drabble, ponieważ tak krótki tekst nie wymaga betowania :D Wybaczcie mi, a ja spróbuję złagodzić sytuację w domu ;-;


~Seko - Ożesz... :x Wiem, że to głupie, ale zawsze marzyłam, żeby facet czytał mojego bloga XD Więc jaram się XD

PS. Nie wiem, czy to drabble, ale nie wiem, jak to nazwać, więc musi zostać XD



— Włóż to tam.


— Zwariowałeś?! To jest za duże!


— Przestań się wydzierać, młocie, i zrób to.


— Sasuke, draniu! To się nie mieści!


— Dopchnij dłonią... Czy ty nic nie potrafisz zrobić dobrze?


— Och, weszło!


— Oczywiście, że weszło! Teraz naciśnij ten guzik.


— O matko! Cholernie wibruje, mmm, to nawet przyjemne. Połóż tu dłoń.


— Nie irytuj mnie i przestań przeżywać...


— Ale to cudowne!


— Pralki nigdy nie widziałeś? Częściej paplaj się w błocie, to będziesz macał ją codziennie.


— Draniu! Sam mnie przewróciłeś!


— Ugh... Zamknij się.


6 komentarzy:

  1. Ja Ci wybaczam bo wiem jak to jest, życze ''załagodzenia sytuacji'' w domu i czekam :D
    ~Etsuko

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh I tyle. Też nie wiem w sumie, co to jest, ale śmieszy, szkoda, że to tylko dialog. Ale fajnie.

    I.S

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha xD SUPER! Alez ty masz pomysly superowe, kobieto! ^^ Wybaczam Ci brak Spadajacej Gwiazdy...
    Jak tam idzie zycie, gdy na horyzoncie koniec roku szkolnego?

    Pozdrawiam, Menma

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pojęcia czemu wcześniej tego nie skomentowałam, ale nadrabiam. Haha, to było zabawne xD Nawet nie mam pojęcia czemu się śmieje xD Ja i te moje pieprzone poczucie 'humoru' XD A mi się tam podoba, że są same dialogi, to taki lekki tekst ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    to było boskie, jednak chodziło o pralkę...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy