Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

środa, 3 września 2014

Informacyjnie ;>

Część!

Ja znowu udostępniam swoje gadanie, zamiast notki – wiem, ile można – ale takie jest, kucze, życie :D
Mi też to nie pasuje, z chęcią dodałabym już one shota, z którym męczyłam się miesiąc. Umarłam parę razy, ale zmartwychwstałam, jak widać, i jest dobrze xD
Co do tego one shota... Napisałam go na pojedynek, do którego zgłosiłam się na forum SasuNaru :D Temat był poryty, zresztą szybko się o tym przekonałam. Nie wiem po kiego ja tam wlazłam, no ale okej, mam to już za sobą, fik napisany i siedzi sobie na forum, czekając aż ktoś łaskawie przyjdzie ocenić :) To tego, jakby ktoś miał tam konto, to zapraszam, czytajcie i oceniajcie, bo krucho tam z tym!! xD Kiedy tylko to głosowanie się skończy (uwaga! 3 tygodnie, fajnie, wiem x.x) fik pojawi się na blogu :3
W międzyczasie będę pisała Gaijina :D Nie mam pojęcia, ile mi to zajmie, bo zaczęła się szkoły, a ta szkoła jest straszna! xD W każdym razie coś tam będę skrobać powoli :D W sumie zauważyłam, że Wam tęskno za tym opkiem, a ja wiem, co to za uczucie, także postaram się machnąć rozdział jak najszybciej.
Co do Spadającej Gwiazdy... hm... xD No nie wiem. Dużo kminię nad tym opowiadaniem i coś mi się wydaję, że je po prostu zakończę. Chciałam zostawić to na pastwę losu, no ale jednak ktoś mi doradził, żebym zakończyła, także tego... no xD Zdaję sobie sprawę z tego, co zrobiłam z tym tekstem i mi się to wcale nie podoba xD Nie chcę ciągnąć tęczy, a z drugiej strony nie mogę tego już zmienić :c Ale skoro tak bardzo chcecie, to będzie koniec. Myślę, że to nie jest moje ostatnie opowiadanie m-preg, więc jeszcze 
będziecie mieli te ich dzieciaczki, bez spiny :D
A ten... Mam nowy wygląd bloga, ładnie nie?! xD (Taa... Jakbyście nie zauważyli xD) Tak czy inaczej wiem, że ładnie! :D Autorką szablonu jest Katja :D Tam na dole zresztą jest napisane :)
Chciałam Wam też podziękować za ponad 100.000 wejść <3
I cieszę się, że przybyło mi nowych czytelników <3 Buźka! ;*
(no starczy tego słodzenia, bo się tęczą porzygacie! xD)
To ja się żegnam i jeszcze raz zapraszam tam na forum, gdzie znajdziecie mojego fika (oczywiście niepodpisanego ;P)
Klikajcie na obrazek, to Was przeniesie na stronę, gdzie są teksty pojedynkowe :D Tylko najpierw się zalogujcie/ zarejestrujcie zanim klikniecie :>

SN
DO NICZEGO NIE ZMUSZAM! XD
Do napisania! :D

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że żyjesz bo już się bałam xD Uwielbiam Spadającą gwiazdę, troszku szkoda, że chcą, żebyś ją skończyła... ale trudno... Gaijin jeszcze się nie kończy, nie? :D
    Pozdrawiam i życzę weny ;)

    Hania <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Uwielbiam Spadającą gwiazdę, troszku szkoda, że chcą, żebyś ją skończyła... ale trudno..." Wprost przeciwnie, czytelnicy nie chcą, by autorka kończyła opowiadanie, Emiko zamierzała porzucić tekst bez żadnego zakończenia :D

      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajnie, że żyjesz, cho ostatnio nie mam ochoty niczego czytać, poza jednym blogiem... Tak czy inaczej, czekam za czymś od Ciebie. A na forum się nie wypowiadam, bo... no cóż, mam małe uprzedzenie. ;P

    A i szablon podoba mi się o wiele bardziej, niż ten poprzedni... No cóż, lubię ciemniejsze, że tak to ujmę, klimaty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Puk puk... Już 24 wrzesień...

    OdpowiedzUsuń
  5. Puk puk... Już 24 wrzesień...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie ma weny to mogę coś poradzić... Może opowiadanie SN na podstawie filmu/ów pacific rim albo Miasto44(Jak rodzi się miłość podczas wojny tylko wersji Sippudena).

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy