Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

środa, 24 grudnia 2014

Wesołych Świąt!

Są święta, jest fajnie, jest wolne, jest jedzenie, są prezenty, nie ma rozdziału, są mandarynki, czas spędzony z rodziną i w ogóle XD Więc jest już trochę późno i zapewne większość przeczyta to po czasie, ale chciałabym Wam życzyć Wesołych Świąt i Wszystkiego Najlepszego, czego sobie tylko chcecie i SasuNaru, bo to najważniejsze. Oczywiście zdrowia, bo grypa jest straszna, chociaż zima w tym roku nie bardzo XD Mam nadzieję, że dostaliście/łyście wciąż nie jestem pewna, czy czyta to jakiś facet, ale myślę, że jakiś by się znalazł pod choinkę to, co sobie wymarzyliście/łyście (? XD) Taa... Myślę, że kiedyś minie czas, kiedy prezenty pod choinką będą taką ekscytującą rzeczą. W sumie u mnie już minął, no, ale Święta to Święta, trzeba się uśmiechać XD Trochę głupio się czuję, bo nie mam żadnego tekstu dla Was, ale krucho u mnie z weną i w ogóle z chęcią do pisania. Chodzi tutaj o Gaijina. Uważam, że mogłabym napisać jakiegoś shota, ale Wy chcecie nowego rozdziału, więc na nim się skupiłam. Jednak co podchodziłam do tego tekstu, zaraz to rzucałam, bo nie podobało mi się, więc... chciałam rzucić bloga XD Ja nie wiem, podobno taki syndrom autora, powinno mi przejść. Znaczy już przeszło, nie zakończę bloga. Odwiodła mnie od tego moja beta, znaczy odwiódł, bo to facet, ale beta, o rany XD W każdym razie pomyślałam o pisaniu Gaijina od początku, ponieważ bieg obecnej fabuły przestał mi się podobać x) Jeżeli nie chcecie nowego Gaijina, nie napiszę go, ale też nie skończę obecnego, ponieważ nie widzę sensu, a wtedy zacznę nowe opowiadanie z inną fabułą :D Piszę jak połamana, a wszystko dlatego, że czuję, jakbym zaniedbywała bloga, a to ciężkie, bo tak nie chcę :( Tak więc słucham Was, piszcie jak uważacie, jeżeli w ogóle ktoś tu jeszcze na mnie czeka, ale myślę, że tak, bo wyświetlenia są :>
Jeszcze raz Wesołych Świąt i przepraszam za moje problemy emocjonalne xD
Pozdrawiam ;*

8 komentarzy:

  1. Dzięki i również życzę Tobie co najlepsze i weny :)
    A co do pisania może byś zaczęła nowe....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślę... Zacznij nowe opowiadanie ^^
    Również życzę wesołych świąt i przede wszystkim zdrowia i weny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się motyw Gaijina jako Naruto więc proszę nie rezygnuj z tego pomysłu. Mi się podobał obecny, ale chętnie przeczytam też inną wersję takiego opowiadania :D może będzie nawet lepsze :D Będę oczekiwać rozdziału ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja powiem... RÓB CO CHCESZ XD Cokolwiek wyjdzie z pod twoich genialnych rączek będzie świetne jak zawsze ^3^ Spóźnione Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku z weną i ... hymm ... kacem ? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahha jesteem chlopakiem takze dziekuje ze nas tez uwzglednilas xdd jeszcze sie nje wpisywalem w komentarze ale przeczytalem serie road to love czytam gaijyna i tam jeszcze jedna i twoje opowiadanie sa przecudne.. ogolnie to wszystko co sasunarusasu jest dla mnie zajebiste ale do rzeczy. Troche po czasie ale wszystkiego naj naj naj i weny rzyczem bo to najwazniejsze i zebys pisala tak jak piszesz ^.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontynuuj motyw ganjina bo jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam,
    droga autorko mam nadzieję, że niebawem pojawi się tutaj nowy rozdział „Gaijin”, no albo jakiś shot, bo ja bardzo tęsknię za Twoją twórczością...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy