Tytuł


Jest to blog o tematyce yaoi - miłość męsko-męska.

Jeśli nie tolerujesz tego typu rzeczy po prostu wyjdź.

czwartek, 28 maja 2015

Notka informacyjna

Cześć.

Wiem, długo mnie nie ma, a notka informacyjna wcale nie zrekompensuje Wam brakujących rozdziałów. Nie chcę, żeby to wyglądało, jakbym porzuciła bloga, chociaż zdaję sobie sprawę, że jednak tak na to możecie patrzeć.
Niby wenę mam, ale przez szkołę – albo nie mam czasu tego wykorzystać, albo kiedy mam czas brakuje mi ochoty na pisanie, bo chcę odpoczywać, czy tam się obijać, jak kto woli x) Mimo wszystko nie porzucam bloga. Można to nazwać zawieszeniem. Zacznę pisać dopiero po wystawieniu ocen, kiedy już nie będę musiała myśleć o biologii i chemii XD
Cieszę się, że wciąż jest tyle wejść na bloga i że jeszcze o mnie pamiętacie :> A ja Was tak zawodzę... No źle się z tym czuję, ale nie zawsze jest tak, jakbym tego chciała.
Poza tym chciałam zapytać, czy ktoś tutaj czyta Drarry, ostatnio coś machnęłam w przypływie chorej fascynacji tym pairingiem i chciałam tutaj wstawić x) Bo, w sumie, nie mam zamiaru zakładać kolejnego bloga dla jednego shota. No więc pytam, nie wiem czy jest sens betować, skoro nikt nie przeczyta .-.
Także to by było na tyle tych moich tłumaczeń, bądźcie cierpliwi i w ogóle XD
I TAK, zakończę Spadającą, już o to nie pytajcie, bo umrę. Zapewne epilog tego opowiadania będzie pierwszym, czym wstawię tutaj po przerwie z SasuNaru.
Tak więc się żegnam, nie bijcie :(
Bajos! :D




3 komentarze:

  1. Czekam i wiedz że pewnie nie tylko ja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No to powiem tak: Komentuję dopiero teraz, bo dopiero dzisiaj skończyłam czytać dosłownie wszystko co się pojawiło na tym blogu xD I bardzo mi się to spodobało.
    Ooo, widzę, że będzie zakończenie Spadającej w końcu, trzy razy tak! xD
    Drarry jak najbardziej, Drarry to podstawa HPowych slashów xD
    Tak więc ten, pisz, będę na coś czekać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że wrócisz. <3 Po raz setny zaczęłam czytać wszystkie Twoje opki od nowa i ciągle się rozpływam. Powodzenia ze szkołą i czekam na spadającą! 8)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy